Wednesday 20 May 2015

WIP Week 20: Blackwork Journey - Box of Delights

I was determined to finish the outlines for Box of Delights this week, so my weekly update is a little later. I'll try to catch up soon.



The majority of my stitching time is dedicated to the project for Borduurblad, so there is not much to show you. I did finish the second cat of the designs by Comar Creatief:


And I made a small start with the third:


See you in a few days!

-------------------

Ik was vastbesloten om de randen voor Box of Delights af te maken deze week, dus mijn wekelijkse update is een beetje later. Ik hoop gauw de achterstand weer in te halen.



Het meerendeel van mijn borduurtijd wordt besteed aan het project voor Borduurblad, dus ik kan helaas niet veel laten zien. Het is me wel gelukt om de tweede kat van de ontwerpen van Comar Creatief af te maken:


En ik heb een klein begin gemaakt met de derde:


 Tot over een paar dagen!

No comments:

Post a Comment