Thursday 5 February 2015

Introductions | Introductie

Hello!

Embroidery is a favourite pastime of mine and I would like to share my stitching adventures with you. On this blog I will share my WIPs (works in progress), finishes, and general thoughts on embroidery. Furthermore I shall explain some terminology and answer frequently asked questions. So feel free to join in and ask your questions while you're here.

Take care,
Marissa

---------------------------------

Hallo!

Borduren is een favouriete hobby van mij en ik wil graag mijn borduuravonturen met jou delen. Op deze blog zal ik mijn lopende projecten, afgeronde projecten en gedachten over borduren delen. Tevens zal ik wat terminologie uitleggen en vaak gestelde vragen beantwoorden. Voel je dus vrij om mee te doen en je eigen vragen te stellen nu je hier bent.

Groetjes,
Marissa

No comments:

Post a Comment