Saturday 7 February 2015

WIP Week 6: Thea Gouverneur - Winter

My rotation is very variable and flexible. Sometimes I keep a very strict rotation, sometimes there is no rotation, and at times it's a combination of the two.

Currently I am working mostly on Winter by Thea Gouverneur. My goal is to finish it before Spring starts (21st of March).

It's stitched on 32 count linen, over two, using a medium-sized embroidery hoop.


Ik borduur heel gevarieerd en flexibel. Soms heb ik een strict schema waar ik me aan houdt, soms heb ik helemaal geen schema en doe ik waar ik zin in heb en soms is het een combinatie van de twee.

Waar ik momenteel het meeste aan werk is Winter van Thea Gouverneur. Mijn doel is deze af te maken voor de lente aanbreekt (21 maart).

Het is geborduurd op 32 count linnen (12,6 draden per cm), over twee, met behulp van een middelgrote borduurring.

2 comments:

  1. Een mooie blog. En je borduurt mooie dingen. Ik ga je volgen via bloglovin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel, Nina. Ik hoop je vaker te zien. Veel plezier!

      Delete