Friday 13 March 2015

WIP Week 11: Lanarte 34774

Thea Gouverneur - Winter is finished! You can check out my review of it below.

This week I have worked on Angels (small), Lanarte 34774. To my happy surprise I made quite a lot of progress. Most of it is stitched one over two, which is something I always enjoy a lot. It's an easy and quick way to stitch.

 

A small part is two over two, though, and they have been done with railroad stitches:

-------------------------------------

Thea Gouverneur - Winter is af! Je kunt mijn recensie ervan hieronder lezen.

Deze week heb ik gewerkt aan Angels (small) [Engelen (klein)], Lanarte 34774. Tot mijn blijde verrassing heb ik heel veel vooruitgang geboekt. Het meeste ervan is een over twee geborduur, wat ik zelf altijd erg leuk vind om te doen. Het is een makkelijke en snelle manier van borduren.

 

Een klein gedeelte is twee over twee en deze zijn gedaan met railroad-steken:

No comments:

Post a Comment