Sunday 1 March 2015

WIP Week 9: Thea Gouverneur - Winter

I meant to do so much this week, both on my stitching and here on the blog, but graduating takes precedence. It might sound very disciplined of me, but the deadlines are harder to ignore than one might think. ;)

This week is truly a work in progress: you can see unfinished threads hanging everywhere. I managed to finish the part I set out to do this week (at the bottom) and even made a small start on the final part of the design (at the top). My typical frenzy-towards-the-end makes me want to say it will be finished during the upcoming week, but bearing in mind the little time I will have for stitching, it will probably be finished the week after.

A small reminder for those who have not voted yet: only 5 more days to go.


Ik had zoveel goede bedoelingen deze week voor zowel mijn borduurwerk als het blog, maar afstuderen gaat voor. Dat klinkt misschien alsof ik heel gedisciplineerd ben, maar de deadlines zijn moeilijker te negeren dan je zou verwachten. ;)

Deze week is het echt een work in progress: je kunt de onafgemaakte draden overal zien hangen. Het is me gelukt het gedeelte af te krijgen dat ik deze week wilde afmaken (onderaan) en zelfs een klein begin te maken met het laatste stukje van het ontwerp (bovenaan).
Mijn typische overenthousiasme-tegen-het-einde maakt dat ik wil zeggen dat het aankomende week wordt afgemaakt, maar met de weinige tijd die ik voor borduren zal hebben in mijn achterhoofd, wordt het waarschijnlijk de week erna.

Een kleine herinnering voor degenen die nog niet gestemd hebben: nog 5 dagen te gaan.

No comments:

Post a Comment